Senarai Blog Saya

Khamis, 20 September 2012

Balas dendam: SUARAM akan gunakan Yahudi untuk menekan kerajaan Malaysia




SUARAM telah membuat laporan Polis ekoran pendedahan Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan, Datuk Ismail Sabri Yaakob terhadap cabang perniagaan dan penipuan yang berlindung di sebalik pemantau hak asasi manusia.

Thevarajan dan peguam Melayu anak kelahiran bekas ahli UMNO Ipoh yang kini menyertai Anwar Ibrahim, dalam laporannya di ibupejabat daerah Petaling Jaya, juga menuduh Ismail bertindak dengan niat jahat dan mendesak pihak polis mendakwanya atas fitnah jenayah.

Sementara itu, Suaram(Suara Pakatan Haram) menggesa rakyat Malaysia supaya membuat laporan polis yang sama terhadap Ismail kerana membongkar SUARAM menerima dana daripada Goerge Soros dan yahudi.

"Kami menggesa rakan-rakan kami di seluruh negara supaya membuat laporan terhadap menteri berkenaan, bagi menekan kerajaan dan menteri tersebut supaya berhenti menyiasat kami walaupun SUARAM adalah sebuah pertubuhan haram.


"Kami memberi amaran kepada menteri supaya berhenti menyiasat kami jika tidak mahu tekanan dari luar negara",katanya lagi 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan